Πως το ΕΛΛΗΝΙΚΟ θα μπορούσε να διασώσει τον Τσίπρα

90

Αγαπητέ Πρωθυπουργέ,

Είναι ο μόνος τρόπος να γυρίσεις σελίδα και να δώσεις το μήνυμα στις αγορές ότι κάτι αλλάζει στην αντιμετώπιση των επενδύσεων σ΄αυτή εδώ τη χώρα. Και δεν υπάρχει πιο ισχυρό μήνυμα από το να καβαλήσεις τον εκσκαφέα και να ρίξεις το πρώτο συμβολικό σκάψιμο στην επένδυση-υπερπαραγωγή του Ελληνικού.

Από τον Ian Ford

Μια επένδυση που λιθοβόλησες-να ήταν η μόνη-σαν αρχηγός του αντιπολιτευτικού μπουλουκιού του Σύριζα. Kανείς Μοσκοβισί δεν πρόκειται να σε διασώσει. Ούτε ο φίλος μου ο Γιάννης Ργακούσης από την επέλαση του Κυριάκου Μητσοτάκη, του Αστραπόγιαννου.

Αγαπητέ Πρωθυπουργέ,

Γνωρίζεις καλά ότι είναι πολλοί εκείνοι που αδημονούν να σε δουν στο καναβάτσο και στην συνέχεια στο εδώλιο των ειδικών διαστηρίων. Ο Κυριάκος, ο Αστραπόγιαννος, το έχει υποσχεθεί στον εαυτό του, στη Μαρέβα, στον Σαμαρά, στον Βενιζέλο, στον Μαρινάκη. Περιμένουν, καρτερικοί ινδιάνοι το πτώμα σου να περάσει από το ποτάμι. Κι αυτοί που χθες σε ζητοκραύγαζαν αύριο θα σε λιθοβολούν. Η ψυχολογία του όχλου. Ηδη έχεις λεηλατήσει την εγχώρια αγορά με πιο βίαιο τρόπο από την άγρια συμμορία του Πέκινπα. Μας λεηλάτησες για να βγάλεις πλεόνασμα-μαμούθ που δεν στο ζήτησε κανείς. Επιχείρησες με το αίμα της αγοράς να αποδείξεις στο ιερατείο των κρατιστών των Βρυξελλών ότι μπορείς να λεηλατήσεις τον λαό συ χωρίς να ακουσθεί κιχ.

Και σαν να μην έφτανε αυτό έρχεται αναγκαστικά η ώρα να πάρεις τις πρώτες κατοικίες όσων δεν πρόλαβαν να μπουν στο Νόμο Κατσέλη. Των πιο φτωχομπινέδων δηλαδή. Καθότι οι έξυπνοι με τις βίλες στο Πανόραμα της Βούλας για παράδειγμα, φρόντισαν να βάλουν άλλους μπροστινούς και να τις βάλουν στο Νόμο Κατσέλη έχοντας στο μεταξύ μαυρίσει στεγαστικά δάνεια που κυμαίνονται από 500.000-έως 1.000.000 εκατ. ευρώ.

Αγαπητέ Πρωθυπουργέ,

Πολύ δύσκολα θα πάρεις τα σπίτια των πλούσιων. Τους ψηφοφόρους σου θα λεηλατήσεις και θα είναι οι πρώτοι που θα σε κυνηγάνε για 7 ζωές. Εάν θέλεις να έχεις κάποια τύχη και να μην εξατμισθείς πολιτικά δώσε τώρα σήμα στην αγορά ότι κάτι αλλάζει από τον κατσιαπλιάδικο τρόπο σκέψης της φυλής του Σύριζα.

Αγαπητέ Πρωθυπουργέ,

Κάνε την επένδυση του Ελληνικού δικό σου-προσωπικό στοίχημα. Είσαι άλλωστε και μηχανικός βαρβάτος. Καβάλησε λοιπόν τον εκσκαφέα και δώσε το έναυσμα με το πρώτο σκάψιμο. 

Με την συνεργασία, λοιπόν, δύο ισχυρών διεθνούς εμβέλειας Funds από το Abu Dhabi και την Κίνα, η Lamda Development έχει καταθέσει ένα λεπτομερή φάκελο, στον οποίο περιγράφεται ακριβώς πώς θα “μεταμορφωθεί” το παλαιό αεροδρόμιο του Ελληνικού που έχει εγκαταλειφθεί εδώ και 13 χρόνια.

Με την έναρξη του project, θα προσληφθούν περί τους 6.000 εργαζόμενους, ενώ θα ξεκινήσει άμεσα η συνεργασία της εταιρείας με 20 ελληνικές επιχειρήσεις, όπως π.χ. αρχιτέκτονες, μηχανικούς, επικοινωνιολόγους κτλ. Στα επόμενα πέντε χρόνια εκτιμάται ότι οι εργαζόμενοι θα αυξηθούν στους 10.000, ενώ όταν βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία, εκτιμάται ότι το σύνολο των εργαζομένων θα φτάσει τους 40.00
Το Ελληνικό όπως είναι σήμερα
Το Ελληνικό όπως θα γίνει μετά την ανάπλαση

Οι συνεργάτες της Lamda Development είναι δύο ισχυρά κεφαλαιακά funds. H κινεζική Fosun Group και η εταιρεία Al Maabar, από το Abu Dhabi.

Στη Fosun Group, έδρα της οποίας είναι η Σαγκάη εργάζονται 32.000 άτομα, ενώ τα υπό διαχείριση κεφάλαιά της ανέρχονται σε περίπου 20 δις δολάρια. Εκτός από το Real Estate, έχει επενδύσει και στον Φαρμακευτικό κλάδο, στις Ασφάλειες, στη διαχείριση κεφαλαίων (Asset Management) και τον Τουρισμό.

Πρόσφατα, η Fosun Group, εξαγόρασε στην Ευρώπη το Club Med, ενώ περί τους πέντε μήνες πριν, εξαγόρασε έναν μεγάλο Πύργο στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης, έναντι 725 εκατ. ευρώ.

Πρόκειται για δύο από τις μεγαλύτερες εταιρείες Real Estate σε Μέση Ανατολή και Βόρεια Αφρική

Μαζί με την Al Maabar είναι δύο από τις μεγαλύτερες εταιρείες Real Estate μικτής χρήσης στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής. Είναι θυγατρική εταιρεία της Mubadala Developments, η οποία είναι sovereign fund του Abu Dhabi. Τα υπό διαχείριση κεφάλαια της εταιρείας ανέρχονται σε 55 δις δολάρια.

Η συνεργασία της Lamda Development με τα δύο ισχυρά funds δύναται να έχει δύο παράπλευρες ωφέλειες για τη χώρα. Θα μπορούσαν αυτά τα δύο funds να ενδιαφερθούν και για άλλα έργα στην Ελλάδα, ενώ η παρουσία τους στη χώρα μας, θα μπορούσε να προσελκύσει και άλλα ξένα ισχυρά Funds ή εταιρείες για έργα και επενδύσεις.

Υπενθυμίζεται ότι σε δύο εβδομάδες αναμένεται η ολοκλήρωση της αξιολόγησης από το ΤΑΙΠΕΔ.

Ο Ρόμπερτ Νόρμαν Φόστερ

Ο 79χρονος παγκοσμίου φήμης Άγγλος αρχιτέκτονας, μέλος του Τάγματος της Αξίας, Νόρμαν Ρόμπερτ Φόστερ, ή αλλιώς Βαρόνος Φόστερ της Όχθης του Τάμεση, θα αναλάβει, σύμφωνα με πληροφορίες, την αναμόρφωση του παλαιού αεροδρομίου του Ελληνικού εκ μέρους της Lamda Development, εφόσον την εγκρίνει το ΤΑΙΠΕΔ.

Το 1961, αφού απολύθηκε από την Βασιλική Πολεμική Αεροπορία, παρακολουθεί την πανεπιστημιακή σχολή αρχιτεκτονικής του Μάντσεστερ. Αργότερα, κέρδισε το Henry Fellowship της αρχιτεκτονικής σχολής του Γιέιλ, στο οποίο και συνάντησε τον συνεργάτη του, Ρίτσαρντ Ρότζερς και πήρε πτυχίο Μάστερ.

Ο Βαρόνος Φόστερ έχει λάβει περί τις 580 διεθνείς διακρίσεις και βραβεία

Έχει λάβει περί τις 580 διακρίσεις, ενώ μεταξύ άλλων έχει λάβει το βραβείο του Στίρλινγκ, το αρχιτεκτονικό βραβείο Πρίτζκερ και το Μετάλλιο Μινέρβα. Σήμερα, το γραφείο Foster and Partners αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα αρχιτεκτονικά γραφεία στον κόσμο. Έχει κερδίσει πάνω από 100 αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς, γι’ αυτό και τα έργα του προκαλούν το θαυμασμό από όλον τον κόσμο.

Στόχος του για το Ελληνικό είναι να γίνει η μεγαλύτερη ανάπλαση που έγινε μέχρι τώρα στην Ελλάδα, με τη δημιουργία μίας νέας, σύγχρονης, φιλικής, χρηστικής και πράσινης πόλης στο παλαιό, εγκαταλελειμμένο αεροδρόμιο του Ελληνικού.

Την είδηση υποδέχθηκαν οι Έλληνες αρχιτέκτονες με δέος. Θαυμάζουν τον Νόρμαν Φόστερ και πιστεύουν ότι θα αφήσει τη σφραγίδα του και στη χώρα μας, με ένα μοναδικό αρχιτεκτονικό δημιούργημα. Τα έργα του σε όλο τον κόσμο προκαλούν δέος και αποτελούν τουριστικές ατραξιόν. Η ανακαίνιση της γερμανικής Βουλής, του περίφημου Ράιχσταγκ, φέρει την υπογραφή του, το ίδιο και δύο ποδοσφαιρικά «μνημεία», το νέο Καμπ Νου της Μπαρτσελόνα και το Γουέμπλεϊ στο Λονδίνο.

Το κτίριο «Γκέρκιν»

Το λεγόμενο κτήριο «Γκέρκιν» στο Λονδίνο είναι το διασημότερο έργο του Νόρμαν Φόστερ. Ο ουρανοξύστης 40 ορόφων που χτίστηκε το 2004 έλαβε το βραβείο Στίρλινγκ για το μοναδικό του σχέδιο και θεωρείται ένα από τα επτά θαύματα της σύγχρονης αρχιτεκτονικής. Στην εντυπωσιακή διαδρομή του, ο Νόρμαν Φόστερ διακρίθηκε για την προτίμησή του στα ψηλά κτίρια, αφού πιστεύει ότι μπορούν να μετατραπούν σε κοινότητες, με απόλυτη αυτονομία και παραγωγή ενέργειας από εναλλακτικές πηγές.

Διακρίνεται για την προτίμησή του στα ψηλά κτίρια, διότι θεωρεί ότι μπορούν να μετατραπούν σε κοινότητες

Το πιο σημαντικό του κτίριο στο Ηνωμένο Βασίλειο ήταν η έδρα της Willis Faber & Dumas στο Ίπσουιτς το 1974. Ο πελάτης ήταν μια οικογενειακή ασφαλιστική εταιρεία που θέλησε να αποκαταστήσει μια αίσθηση κοινότητας στον εργασιακό χώρο. Ο Φόστερ δημιούργησε ανοικτά πατώματα γραφείων, πολύ πριν το ανοικτό σχέδιο γίνει κανόνας. Σε μια μικρή πόλη με λίγες δημόσιες εγκαταστάσεις, κατασκευάστηκαν κήποι, ολυμπιακών διαστάσεων πισίνα και γυμναστήριο, αυξάνοντας κατά πολύ την ποιότητα ζωής των υπαλλήλων της εταιρίας των μόλις 1.200 υπαλλήλων. Το κτήριο έχει γυάλινη πρόσοψη και σήμερα είναι διατηρητέο.

Στα πολύ γνωστά έργα του συγκαταλέγονται το Μετρό του Μπιλμπάο, το Διεθνές Αεροδρόμιο στο Κουβέιτ, το New Globe Theater στη Νέα Υόρκη, το περίπτερο των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων στην Expo της Σαγκάης, ο πύργος που στεγάζει τα κεντρικά της Commerzbank στη Φρανκφούρτη, το εντυπωσιακό Σπίτι των Ελεφάντων στον Ζωολογικό Κήπο της Κοπεγχάγης, ο πύργος Hearst στη Νέα Υόρκη, το Museum of Fine Arts στη Βοστόνη, η Γέφυρα της Χιλιετίας στο Λονδίνο και το δημαρχείο της πόλης, το νέο World Trade Center στη Νέα Υόρκη, το Παλάτι της Ειρήνης στο Καζακστάν και ο σιδηροδρομικός σταθμός της Φλωρεντίας.

Το Δημαρχείο του Λονδίνου

Μάλιστα, ένα έργο του Φόστερ έχει και… ελληνικό άρωμα. Πρόκειται για το «The Troika» στην Κουάλα Λουμπούρ, ένα κτίριο ύψους  205 μέτρων και επιφάνειας 95.000 τ.μ. που ολοκληρώθηκε το 2011.

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ