Σκλαβενίτης: Η μεγάλη απάτη! Τεράστια προσοχή Όλη η αλήθεια!

216

Προσπάθεια εξαπάτησης των καταναλωτών με ψεύτικους διαγωνισμούς και δωροεπιταγές από τον Σκλαβενίτη σημειώθηκε τις τελευταίες μέρες μέσω διαδικτύου.

Οι απατεώνες εκμεταλλευόμενοι ονόματα μεγάλων εταιριών προσπαθούν να παραπλανήσουν τους χρήστες και να τους γράψουν σε υπηρεσίες κινητών τηλεφώνων υψηλής χρέωσης.

Ανακοίνωση για το θέμα εξέδωσε η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Σκλαβενίτης» στην οποία καταγγέλλει παράνομη χρήση του ονόματός της και προειδοποιεί τους πελάτες να είναι ιδιαιτέρα προσεκτικοί.

Συμβουλές από την ΕΛ.Α.Σ
Με αφορμή αυτό το περιστατικό, η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, παρακαλεί τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στην περίπτωση που διαπιστώσουν τέτοιου είδους μηνύματα στο διαδίκτυο, για την αποφυγή πιθανής οικονομικής εξαπάτησης τους.

Επισημαίνει ότι αυτά τα μηνύματα έχουν ως σκοπό να πείσουν, με απατηλό τρόπο («ψάρεμα»), τους ανυποψίαστους χρήστες του διαδικτύου, να αποστείλουν προσωπικά τους δεδομένα προκειμένου αυτά να χρησιμοποιηθούν για κακόβουλους σκοπούς.

Η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος συστήνει και προτρέπει τους χρήστες του διαδικτύου ότι:

• Δεν πρέπει να ανταποκρίνονται σε τέτοιου είδους ηλεκτρονικά μηνύματα και να συμμετέχουν σε αντίστοιχους διαγωνισμούς, μέσω των οποίων μπορεί να ζητούνται ακόμη και προσωπικά τους δεδομένα.

• Να μην αποστέλλουν σε υποτιθέμενες διαδικτυακές έρευνες προσωπικά τους στοιχεία και οικονοµικά δεδοµένα.

• Η συμμετοχή σε διαγωνισμούς εταιρειών με δώρα προϋποθέτει την αποδοχή των «όρων συμμετοχής», οι οποίοι πρέπει να έχουν κατατεθεί σε συμβολαιογράφο.

Σκλαβενίτης

Επιπλέον:

• Να μην καταχωρείτε τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου σας σε διαδικτυακό τόπο εάν προηγουμένως δεν έχετε διαβάσει προσεκτικά όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις, με τους οποίους παρέχεται η υπηρεσία που σας ενδιαφέρει, καθώς και το σχετικό κόστος. Επισημαίνεται ότι διαφημίσεις για δωρεάν προσφορές ή συμμετοχή σε κληρώσεις, ενδέχεται να συνοδεύουν συνδρομητικές υπηρεσίες.

• Διαβάζετε προσεκτικά όλους τους όρους της διαφημιστικής καταχώρησης και ελέγχετε εάν αφορά συνδρομητική υπηρεσία ή υπηρεσία που ολοκληρώνεται σε περισσότερα από ένα SMS κ.λπ.

• Η χρήση Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (Υ.Π.Π.) συνεπάγεται ιδιαίτερα αυξημένο κόστος κλήσεων και μηνυμάτων SMS (χρέωση είτε ανά κλήση, είτε ανά λεπτό, είτε ανά εισερχόμενο / εξερχόμενο μήνυμα).

Σκλαβενίτης: Η μεγάλη αλήθεια για την πώληση! Αλλάζει σελίδα;

Σκλαβενίτης: Η μεγάλη αλήθεια για την πώληση! Αλλάζει σελίδα;

Η γαλλική Casino, ένα από τα ηχηρά ονόματα που ακούστηκαν για το ενδεχόμενο σύναψης στρατηγικής συνεργασίας με τον Σκλαβενίτη, απαντά!

Ο γαλλικός κολοσσός, ο οποίος απασχολεί 200.000 εργαζόμενους και έχει τζίρο που αγγίζει τα 40 δισ. ευρώ, παραπέμπει, συγκεκριμένα, στην ανακοίνωση της εταιρείας Σκλαβενίτης, η οποία διαψεύδει κάθε πληροφορία σχετικά με το ενδεχόμενο ή την προοπτική εξαγοράς της αλυσίδας που κυριαρχεί στο ελληνικό λιανεμπόριο.

Σκλαβενίτης: Η μεγάλη αλήθεια για την πώληση! Αλλάζει σελίδα;

Σημειώνεται, ωστόσο, ότι σε ερώτηση του mononews.gr αν εξετάζει το ενδεχόμενο να εισέλθει στην ελληνική αγορά ή εάν την ενδιαφέρει η ελληνική αγορά, η Casino δεν επιβεβαιώνει ούτε διαψεύδει ένα τέτοιο σενάριο.

Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα, με αφορμή πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας σήμερα το πρωί, περί συμφωνίας συνεργασίας της Σκλαβενίτης με γαλλική πολυεθνική, η ελληνική αλυσίδα εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία έκανε λόγο για «αποκυήματα φαντασίας», διαψεύδοντας κατηγορηματικά την είδηση.

Απίστευτη αλλαγή για την “Σκλαβενίτης”: Η κίνηση ματ και η μεγάλη ανατροπή στα σούπερ μάρκετ!

Δύο χρόνια συμπληρώνονται από την εξαγορά του δικτύου καταστημάτων της Μαρινόπουλος από την Σκλαβενίτης. Οι ανατροπές στο χώρο του λιανεμπορίου

Το 2019 θα μπορούσε να ήταν ένα έτος ορόσημο και εορτασμών για τον όμιλο Σκλαβενίτη εάν τα αδέλφια Γεράσιμος και Μαρία, που βρίσκονται στο τιμόνι της, δεν είχαν μπολιαστεί με τις αρχές του πατέρα τους Σπύρου να κρατούν χαμηλούς τόνους και να κοιτάνε την δουλειά τους.

Ποια άλλη αλυσίδα δεν θα συμπλήρωνε στρογγυλά, 50 χρόνια ζωής όπως συμβαίνει με την Σκλαβενίτης (σ.σ. το πρώτο της σούπερ μάρκετ είχε ανοίξει τις πόρτες του στις 6 Φεβρουαρίου του 1969 στον Κηφισό, στο Περιστέρι) και δεν θα είχε γεμίσει διαφημίσεις όλον τον κόσμο; Η δεν θα προχωρούσε σε κινήσεις marketing, κυρίως στην επαρχία, για τα δύο χρόνια από την αλλαγή ταμπέλας στα καταστήματα της Μαρινόπουλος;

Οι χαμηλοί τόνοι και “κοιτάμε την δουλειά μας” δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για αυτά αν και οι αλλαγές τόσο στην Σκλαβενίτης όσο και στο λιανεμπόριο ήταν κοσμοϊστορικές. Η Σκλαβενίτης που ήταν 4ος – 5ος παίκτης αγορά βρέθηκε από την μία μέρα στην άλλη στην κορυφή και ο μεγαλύτερος εργοδότης της χώρας, πίσω από το ελληνικό δημόσιο, με πάνω από 22.000 υπαλλήλους.

Η έξοδος στην επαρχία προκάλεσε αντανακλαστικές κινήσεις ανταγωνιστών όπως η κάθοδος της Μασούτης στην Αττική με την εξαγορά της Προμηθευτικής ενώ η επιστροφή στην ομαλότητα έχει οδηγήσει αρκετές μικρές αλυσίδες – που την περασμένη τετραετία ζούσαν τις “αλκυονίδες ημέρες” από την υπολειτουργία των δικτύων Μαρινόπουλου και Βερόπουλου – να έχουν κρεμάσει φανερά ή κρυφά πωλητήριο. Αντίστοιχα οι δύο μεγάλοι παίκτες που κέρδιζαν το περασμένο διάστημα, ΑΒ Βασιλόπουλος και Lidl, επανασχεδιάζουν την πολιτική τους για την εποχή της ομαλάτοτητας που φαίνεται να επιστρέφει στο λιανεμπόριο.

 Σκλαβενίτης: Η μεγάλη αλήθεια για την πώληση! Αλλάζει σελίδα;

Δύο χρόνια αλλαγών

Μπορεί η Σκλαβενίτης να είναι μία εταιρεία που οι αποφάσεις για αλλαγές θέλουν πολύ χρόνο όμως τα δύο τελευταία χρόνια συνέβησαν αλλαγές που δεν είχαν είχαν συμβεί τα προηγούμενα 48. Έξοδος στην επαρχία, έξοδος εκτός Ελλάδας (σ.σ. 18 καταστήματα και leader στην τοπική αγορά) είσοδος στο franchise είναι μερικές από αυτές. Η Σκλαβενίτης από μία μεσαίου μεγέθους αθηνοκεντρική αλυσίδα “μεταμορφώθηκε” στην μεγαλύτερη αλυσίδα έτοιμου φαγητού και το βιβλιοπωλείο με τα περισσότερα σημεία πώλησης στην χώρα.

Τα δύο αυτά χρόνια πραγματοποιήθηκαν επενδύσεις ύψους 75 εκατ. ευρώ και ανακαινίστηκαν 236 καταστήματα, ενοποιήθηκαν οι μονάδες διακίνησης οπωροκηπευτικών και διακίνησης κρεάτων και επανήλθαν σε λειτουργία 5 κέντρα διανομής.

Στον νέο στρατηγείο της Σκλαβενίτης που δημιουργήθηκε το 2016 στις πρώην αποθήκες του Κηφισού δημιουργήθηκε νέα μονάδα παραγωγής έτοιμων φαγητών που τροφοδοτεί το σύνολο των καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα.

Η Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, όπως είναι το νέο όνομα της ενοποιημένης αλυσίδας δημιούργησε -κυρίως – στο πρώην δίκτυο της Μαρινόπουλος 3 εστιατόρια, 61 τμήματα Αρτοζαχαροπλαστείου, 34 Αίθρια με τραπεζοκαθίσματα καθώς 25 παιδότοπους σε όλη την Ελλάδα.

Τέλος σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού την περασμένη διετία δημιούργησε περίπου 3.400 νέες θέσεις εργασίας κυρίως στα τμήματα φρέσκων προϊόντων (μαναβική – κρεοπωλείο) ενώ πραγματοποιήθηκαν περίπου 14.000 ώρες εκπαίδευσης με στόχο την υιοθέτηση μίας κοινής επαγγελματικής φιλοσοφίας στο σύνολο των καταστημάτων.

Τα γενέθλια των δύο χρόνων, συμπίπτουν και με την έλευση του Λάμπρου Παπακοσμά σε ρόλο Εντεταλμένου Συμβούλου στην Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης. Αρμοδιότητες του πρώην Γενικού Διευθυντή της Procter & Gamble, είναι ο στρατηγικός σχεδιασμός και η ανάπτυξη της αλυσίδας. Τόσο για την Σκλαβενίτης όσο και για τον κ. Παπακοσμά το στοίχημα της επόμενης ημέρας, μετά από την επιστροφή στην ομαλότητα που όλα δείχνουν ότι έχει επιτευχθεί, είναι ιδιαίτερα μεγάλο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ