Προχτές η Κεραμέως κατάφερε να δώσει ένα γερό πλήγμα στην κοινή λογική και την αξιοπιστία της, με την περίφημη δήλωση για τον μέσο όρο των 17 μαθητών ανά τάξη. Αυτό ακριβώς που έχουμε δηλαδή αν τσουβαλιάσουμε μια τάξη με 30 παιδιά, το ένα πάνω στο άλλο, και μια άλλη σε κάποια ακριτική περιοχή, με μόλις τέσσερις μαθητές. Τα μαθηματικά και η στατιστική είναι εξάλλου ο καλύτερος τρόπος να πεις ένα ψέμα ή να κρύψεις την ουσία, που είναι περίπου το ίδιο.

Και ενώ το μισό διαδίκτυο στα ΜΚΔ τρόλαρε το μαργαριτάρι της Κεραμέως που εκτέθηκε ανεπανόρθωτα, ήρθε σαν από μηχανής Δεξιός ο Γαβρόγλου, ο προκάτοχός της και υπουργός Παιδείας επί ΣΥΡΙΖΑ, να αλλάξει την ατζέντα με μία κίνηση, βοηθώντας την υπουργό να βγει στον αφρό.

Πώς; Με αυτήν την ανάρτηση, περί στερεότυπων και της σχέσης των γυναικών με τα μαθηματικά.

Κι αν κάποιος νομίζει πως πρόκειται για παρεξήγηση, στιγμιαίο ολίσθημα κτλ, ήρθε και η… “διευκρινιστική ανάρτηση” του Γαβρόγλου, όπου όχι απλά δε διευκρινίζει κάτι, ούτε προφανώς απολογείται, αλλά το κάνει μάλλον χειρότερο, δείχνοντας πως είναι αμετανόητος ή απλά του ξεφεύγουν χωρίς να το καταλαβαίνει.

Ας θυμηθούμε σε αυτό το σημείο ότι επί ημερών ΣΥΡΙΖΑ (και Γαβρόγλου προφανώς) είχαμε δει και αυτόν τον “πολύ αριστερό” τίτλο (super) σε μια ενημερωτική εκπομπή της δημόσιας τηλεόρασης, που φαίνεται πως… ενίσχυε κι αυτή το στερεότυπο για τις ικανότητες των κοριτσιών στη μαθηματική επιστήμη. Ποιος να το έλεγε τελικά πως δεν είναι μόνο για την κουζίνα…

Ο Γαβρόγλου συναντάται με τον… “μαχητικό αντισεξισμό” και τις αριστερές ανησυχίες, καταφέρνοντας να δώσει επικοινωνιακή χείρα βοηθείας στην Κεραμέως, σε μία αρκετά δύσκολη στιγμή για αυτήν.

Μην το πείτε παραέξω, αλλά αυτή ακριβώς είναι η ιστορία του δικομματικού παιχνιδιού στη χώρα μας.

ΚΑΤΙΟΥΣΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *