Πανελλαδικές 2020: Οι απαντήσεις και τα θέματα σε Ιστορία, Πληροφορική, Ανάπτυξη Εφαρμογών

73

Οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών εξετάστηκαν στο μάθημα της Ιστορίας, ενώ οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής στο μάθημα της Πληροφορικής.

Με το παλαιό σύστημα, οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής εξετάστηκαν στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.

Δείτε τα θέματα και τις απαντήσεις των Πανελλαδικών Εξετάσεων και τις πρώτες απαντήσεις, από τα Φροντιστήρια Πουκαμισάς.

Ιστορία (Νέο Σύστημα)        ΓΕΛ – Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών                  ΕΚΦΩΝΗΣΕΙΣ    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Πληροφορική (Νέο Σύστημα) ΓΕΛ – Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας & Πληροφορικής ΕΚΦΩΝΗΣΕΙΣ    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Ιστορία (Παλαιό Σύστημα) ΓΕΛ – Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών                         ΕΚΦΩΝΗΣΕΙΣ    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (Παλαιό Σύστημα) ΓΕΛ – Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας & Πληροφορικής ΕΚΦΩΝΗΣΕΙΣ   ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Καθηγητές: Σαφή αλλά σε μεγάλο εύρος της ύλης τα θέματα σε Ιστορία και Πληροφορική

Ειδικότερα, τα θέματα της Ιστορίας ήταν “σαφή, κατανοητά και μέχρι έναν βαθμό αναμενόμενα”, όπως ανέφερε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Στέλλα Χατζοπούλου, διδάκτωρ ιστορικός του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και καθηγήτρια στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Αγίου Δημητρίου.

“Εξετάστηκε όλο το εύρος της εξεταστέας ύλης και χρειάστηκε να έχουν οι υποψήφιοι την εποπτεία της”, σημείωσε και πρόσθεσε ότι σε έναν βαθμό τα θέματα ήταν αναμενόμενα, λόγω της διαμόρφωσης της ύλης που προήλθε από τις περικοπές εξαιτίας του κλεισίματος των σχολείων, αλλά και λόγω των προσθηκών που είχαν γίνει στη φετινή ύλη για το νέο σύστημα. Χαρακτήρισε τα θέματα στην Α ενότητα “απλά και εύκολα” και της Β “αναμενόμενα”, “χωρίς να απαιτούν κριτική ή συνδυαστική σκέψη”.

Όπως συνηθίζεται, τα θέματα Γ και Δ ήταν πιο απαιτητικά. “Το Γ1 είναι πιθανόν να δυσκόλεψε λίγο παραπάνω τους υποψήφιους, καθώς έπρεπε να επιστρατεύουν την κριτική τους ικανότητα. Το Δ1 ήταν από κομμάτι της ύλης που προστέθηκε φέτος και οι μαθητές έπρεπε να επιστρατεύσουν την συνδυαστική τους ικανότητα, για να αντλήσουν πληροφορίες από τις πηγές”, τόνισε.

Σε γενικές γραμμές, η κ. Χατζοπούλου εκτίμησε ότι τα θέματα δεν θα δυσκόλεψαν τους μαθητές και ότι ήταν πιο εύκολα από προηγούμενες χρονιές.

Σχετικά με τα θέματα της Ιστορίας, που εξετάστηκαν υποψήφιοι με το παλαιό σύστημα, η κ. Χατζοπούλου τα χαρακτήρισε “πιο απαιτητικά”, κάτι που συνδέεται και με το γεγονός ότι η εξεταστέα ύλη για το παλαιό σύστημα δεν είχε μειωθεί. Τα θέματα ήταν σαφή, σύμφωνα με την κ. Χατζοπούλου, ωστόσο, οι υποψήφιοι θα έπρεπε να κάνουν σωστή διαχείριση χρόνου, καθώς ήταν πολλά τα υπο-ερωτήματα, ειδικά στο θέμα Γ1.

Για το μάθημα της Πληροφορικής (νέο σύστημα), στο οποίο εξετάστηκαν οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, τα θέματα ήταν βατά και κάλυπταν μεγάλο μέρος και της νέας ύλης. Όπως ανέφερε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Χαράλαμπος Αλεξόπουλος, καθηγητής Πληροφορικής στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Αγίου Δημητρίου,τα θέματα ήταν σαφή και δεν έκρυβαν παγίδες.

Όσον αφορά στους υποψήφιους που εξετάστηκαν στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (παλαιό σύστημα), είχαν να αντιμετωπίσουν βατά θέματα, αν και πιο δύσκολα από τα περυσινά.

Όπως ανέφερε, ο κ. Αλεξόπουλος, “τα θέματα είχαν σαφείς εκφωνήσεις, δεν έκρυβαν ιδιαίτερες παγίδες και κάλυπταν μεγάλο μέρος της ύλης”.

Χαρακτήρισε “βατά” τα θέματα της θεωρίας, με αναμενόμενα ερωτήματα, ενώ τα θέματα Γ και Δ κάλυπταν μεγάλο κομμάτι της εξεταστέας ύλης.

Όπως σημείωσε γενικότερα, ένας προετοιμασμένος υποψήφιος θα μπορούσε να γράψει πολύ καλά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ