Η εποχή του click away και η παραλαβή των προϊόντων στην πόρτα των καταστημάτων φαίνεται πως θα δώσει τη θέση της στα ραντεβού και την επίσκεψη των καταναλωτών μέσα στα καταστήματα (click in shop).

Με το click in shop οι καταναλωτές θα μπορούν να πηγαίνουν στα καταστήματα με προγραμματισμένο ραντεβού και να δοκιμάζουν τα προϊόντα. Αυτό που επεξεργάζονται είναι εάν θα εξυπηρετείται ένας μόνο πελάτης μέσα στο κατάστημα ή θα επιτραπεί ταυτόχρονη εξυπηρέτηση πελατών, ο αριθμός των οποίων θα καθορίζεται βάσει των τετραγωνικών του καταστήματος.

Η συνέχεια εδώ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *