Και ενώ ο Νίκος Γόντικας κατηγορεί ευθέως τον κύριο Τατούλη και την παραταξή του μέσα στο Περιφερειακό Συμβούλιο ότι εξαγοράζει τα μέσα για να προβάλουν αυτόν και το έργο του, έρχεται η απάντηση από την Περιφέρεια Πελοποννήσου, η οποία είναι ακριβώς έτσι.

Διαφήμιση για το ΕΣΠΑ μοιράζει η Ενδιάμεση Διαχειριστική της Περιφέρειας Πελοποννήσου με προσκλήσεις ενδιαφέροντος ανηρτημένες στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ, για τηλεοράσεις, ραδιόφωνα, ιστοσελίδες και εφημερίδες που αναμένεται.

Σε ότι αφορά τις ιστοσελίδες είδαμε κωμικά πράγματα παρότι είχαμε την διαβεβαίωσή τους ότι θα πληροφορηθούν τις επισκεψιμότητες και έτσι θα μοιραζόταν η διαφημιστική πίττα.

Χαρακτηριστικα παραδείγματα των ιστοσελίδων που έμειναν εκτός διαφήμισης είναι τα ιστολόγια peloponnisosnews.gr, kalimera-arcadia.gr και eletheriaonline.gr που παρότι βρίσκονται μέσα στην δεκάδα με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στην Πελοπόννησο εξαιρέθηκαν από την διαφήμιση της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Προφανώς και κάποιο λόγο θα έχουν εκεί στην Περιφέρεια για αυτό και περιμένουμε με αγωνία να μας τον πουν, γιατί δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι είναι η σκληρή κριτική που τα συγκεκριμένα ιστολόγια ασκούν στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Αναμένουμε από την κυρία Ντίνα Νικολάκου που με τόσο πάθος υποστηρίζει πως εκεί στην Περιφέρεια γίνονται όλα αντικειμενικά και με διαύγεια πως γίνεται σάιτς με τεράστια επισκεψιμότητα να μένουν εκτός διαφημιστικής καμπάνιας.

Σημείωση : Από σεβασμό και μόνο στους άλλους συναδέλφους που με κόπο κάνουν την δουλειά τους ασχέτου επισκεψιμότητας των σάιτ τους δεν αναρτούμε τα επίσημα στοιχεία. Διότι το λάθος δεν είναι δικό τους αλλά καθαρά δικό σας !!

Σοφία Μπαλή 

πηγή-peloponnisosnews.gr 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *