Ο Παναγιώτης Ρουστέμης ήταν ο ταχύτερος Έλληνας στο εφετινό Ράλι Ακρόπολις, καθώς με το Skoda Fabia RS κατετάγη 12ος στη γενική, 20 λεπτά και 24.0 δευτερόλεπτα πίσω από τον Νεβίλ. Από την πλευρά του, ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το εργοστασιακό Ford Puma Rally 1 Hybrid κατέλαβε την 14η θέση στη γενική, 23 λεπτά και 6.2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Βέλγο.
Ο Τιερί Νεβίλ ήταν ο μεγάλος νικητής του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Ο Βέλγος οδηγός πανηγύρισε τη δεύτερη νίκη της καριέρας του στο “Ράλλυ των Θεών”.
Ο Τιερί Νεβίλ της Hyundai και πρωτοπόρος στη βαθμολογία των οδηγών τερμάτισε πρώτος στον ελληνικό αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) και έκανε ένα σημαντικό βήμα για την κατάκτηση του «παρθενικού» τίτλου της καριέρας του, δεδομένου ότι το Toyota του άμεσου «διώκτη» του, του Γάλλου οκτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή, Σεμπαστιάν Οζιέ, ανετράπη στην τελευταία ειδική.
Ο 36χρονος Νεβίλ, ο οποίος είχε επικρατήσει και στο «Ράλι των Θεών» του 2022, άφησε στη δεύτερη θέση τον Ισπανό «ομόσταυλό» του, Ντάνι Σόρντο (+1:36.8), ενώ την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ακόμη ένας οδηγός της Hyundai, ο Εσθονός παγκόσμιος πρωταθλητής του 2019, Οτ Τάνακ (+2:57.3).
Δεδομένου ότι εκκίνησε την τελευταία ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις με προβάδισμα 54.9 δευτερολέπτων σε σχέση με τον Σόρντο, ο Νεβίλ δεν είχε λόγο να πιέσει. Έτσι, ο Βέλγος τερμάτισε δεύτερος στην πρώτη σημερινή ειδική («Οινοχώρι»), όντας 5.3 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Οζιέ.
Από την πλευρά του, ο Γάλλος «έγραψε» τον καλύτερο χρόνο στη διαδρομή και, εκμεταλλευόμενος την καθόλου καλή επίδοση του Σόρντο (+31.9 δεύτερα σε σχέση με τον Οζιέ), ανέβηκε στην δεύτερη θέση της γενικής, με τον Ισπανό να «πέφτει» στην τρίτη θέση, έχοντας πίσω του τον Οτ Τάνακ, ο οποίος αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα με τον κινητήρα του Hyundai του.
Ο Οζιέ ήταν ο ταχύτερος και στην προτελευταία ειδική («Ελευθεροχώρι 1») και «έκοψε» άλλα 13.2 δευτερόλεπτα από το προβάδισμα του Νεβίλ, ο οποίος τερμάτισε μόλις έκτος, με αποτέλεσμα η μεταξύ τους διαφορά στη γενική να μειωθεί στο 1 λεπτό και 2.4 δευτερόλεπτα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ειδική «Ελευθεροχώρι 1») διεκόπη μετά από έξοδο του Skoda των Ισπανών Ρόμπερτ Μπλατς/Μάουρο Μπαρέιρο. Το πλήρωμα είναι καλά, ωστόσο το αυτοκίνητό τους μπλόκαρε τη διαδρομή και τα εναπομείναντα πληρώματα επέστρεψαν στο σέρβις μέσω εναλλακτικής διαδρομής.
Όμως, διεκόπη και η ειδική «Ελευθεροχώρι 2», που ήταν η Power Stage, «λόγω ιατρικού ζητήματος θεατή (μεταφέρεται στο νοσοκομείο)», όπως ανακοίνωσε η οργανωτική επιτροπή.
Μετά την επανεκκίνησή της, το αυτοκίνητο του Οζιέ ήρθε… τούμπα, περίπου 1.6 χιλιόμετρα μέσα στην ειδική, με αποτέλεσμα ο Σόρντο να… επιστρέψει στην δεύτερη θέση της γενικής, ενώ ο Τάνακ, ο οποίος ανέβηκε τρίτος στη γενική, τερμάτισε με ένα μικρό κλατάρισμα στο εμπρός αριστερό λάστιχο.
Το εφετινό WRC συνεχίζεται το διάστημα 26-29 Σεπτεμβρίου με το Ράλλυ Χιλής, το οποίο είναι ο 11ος (από τους 13) αγώνας της χρονιάς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.