Korinthian Foods: Τί σηματοδοτεί η νέα επένδυση 7 εκατ. ευρώ-Στόχος η αγορά του τουρισμού

215
Να αυξήσει τη δυναμικότητά της περαιτέρω και να εισέλθει στον χώρο του τουρισμού, αξιοποιώντας το «κενό» που υπάρχει στους εργαζομένους εστίασης φιλοδοξεί η εταιρεία βιομηχανικής εστίασης Korinthian Foods, υλοποιώντας το ερχόμενο χρονικό διάστημα επένδυση 7 εκατ. ευρώ – Με αυτά τα χρήματα, η εταιρεία κατασκευάζει νέα υπερσύγχρονη μονάδα παραγωγής γευμάτων στον Σολομό Κορινθίας.
 
H Korinthian Foods η μεγαλύτερη περιφερειακή εταιρεία βιομηχανικής εστίασης στην Ελλάδα εμπιστεύτηκε τη Vima Guru για τη δημιουργία της νέας της εταιρικής ταυτότητας, μίας ταυτότητας που να μπορεί να αποτυπώσει τη δυναμική, το κύρος και την προοπτική της εταιρείας.
∞ Στη Vima Guru οραματιστήκαμε να δημιουργήσουμε μία ταυτότητα για την Korinthian Foods η οποία να προσφέρει δυνατότητες τόσο άπειρες όσο η ποιότητα και η γεύση για την οποία διακρίνεται.
Η έννοια του απείρου — που αναγνωρίζεται ως ατελείωτο, απεριόριστο και διαχρονικό— οδήγησε τη δημιουργική μας διαδικασία, διαμορφώνοντας μία
αφήγηση που υφαίνει κάθε πτυχή της ταυτότητας της εταιρείας. Αυτό αποτυπώνεται επίσης στο tagline του νέου brand, “Infinite Quality & Taste”, που
λειτούργησε τόσο ως έμπνευση όσο και ως πυξίδα μας.
🔴 Επιλέξαμε μία ζωηρή απόχρωση του κόκκινου χρώματος, το οποίο είναι καθιερωμένο στη βιομηχανία τροφίμων για τις διεγερτικές του ιδιότητες. Η συγκεκριμένη σχεδόν φλούο απόχρωση είναι ζωντανή και φρέσκια, δίνοντας μια αίσθηση νεοτερικότητας ενώ παραμένει διαχρονική – ένα νεύμα στο άπειρο ταξίδι του brand.
⭕️ Ο σχεδιασμός συνδυάζει τολμηρά τον κόκκινο χρωματισμό με το σύμβολο του απείρου, οπτικοποιώντας τη δέσμευση της εταιρείας για αέναη τελειότητα μέσα από μία μορφή που κεντρίζει την προσοχή και υπόσχεται διάρκεια στον χρόνο.