Παρότι ίσως έχετε συνηθίσει να τον τρώτε καπνιστό ή στη σχάρα, υπάρχουν πολλές συνταγές για ψητό σολομό που θα σας βοηθήσουν να φροντίσετε τον εαυτό σας χωρίς να θυσιάσετε τη γεύση.

Στο σημερινό μας άρθρο θα μάθετε πώς μπορείτε να φτιάξετε ψητό σολομό με δημιουργικούς και διασκεδαστικούς τρόπους. Ο σολομός είναι ένα από τα δημοφιλή ψάρια στη γαστρονομία. Χάρη στη λεία υφή του και τη διακριτική του γεύση, αποτελεί τέλειο συστατικό για πολλά πιάτα.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο σολομός συνιστάται από τους ειδικούς υγείας και διατροφής εξαιτίας των πολλαπλών ωφελειών του. Δείτε γιατί:

  • Είναι πλούσιος σε βιταμίνες Β3, Β6, και D. Επίσης, έχει απαραίτητα μέταλλα όπως κάλιο, φώσφορο, νάτριο, ιώδιο, και μαγνήσιο.
  • Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα του κάνουν καλό στην καρδιαγγειακή υγεία και μειώνουν την κακή χοληστερίνη (LDL).
  • Βελτιώνει τις λειτουργίες του εγκεφάλου.
  • Επιταχύνει τον μεταβολισμό και μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη.

Γι’ αυτό μη πολυσκέφτεστε ποιο υγιεινό φαγητό να διαλέξετε, αυτό το ψάρι τα έχει όλα. Παρακάτω, θα σας μάθουμε πώς να φτιάξετε ψητό σολομό με πορτοκάλι .

Η συνέχεια της συνταγής στο webkorinthos.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *