Το φιάσκο της ελληνικής τουριστικής καμπάνιας: «Ρεμούλα, τσαπατσουλιά, κατασπατάληση δημόσιου χρήματος»

112

Φουλ επίθεση στην κυβέρνηση για το φιάσκο με την ελληνική τουριστική καμπάνια από ιδιωτική εταιρεία, μετά από απευθείας ανάθεση της διαχείρισης της διαφημιστικής εκστρατείας- «Την αποκλειστική ευθύνη έχει ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης και το επιτελικό κράτος του».

Κεραυνούς εξαπέλυσε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Χαρίτσης εναντίον του Κυριάκου Μητσοτάκη, για το φιάσκο, όπως αποδεικνύεται, με την τουριστική προβολή της χώρας μας, μέσω καμπάνιας που είναι αντιγραφή της εταιρείας καλλυντικών Lancaster!

Αναλυτικά η ανάρτηση του κ.Χαρίτση στο facebook:

Lancaster – Αντιγραφή απο κυβέρνηση Μητσοτάκη
Ο κ. Μητσοτάκης έκανε χθες φιέστα για να παρουσιάσει με τυμπανοκρουσίες το «μεγαλειώδες» project του για τον ελληνικό τουρισμό.

Σήμερα αποκαλύπτεται ότι η κυβέρνηση της ΝΔ παρέκαμψε τον ΕΟΤ και προχώρησε σε απευθείας ανάθεση σε ιδιωτική εταιρεία τη διαχείριση της διαφημιστικής εκστρατείας του ελληνικού τουρισμού συνολικού ύψους 32 εκατ. ευρώ για να μας παρουσιάσει ως καμπάνια προώθησης την διαφήμιση που χρησιμοποίησε πριν από δύο μόλις μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών!

Ελπίζουμε να μην έχουν το θράσος να ρίξουν σήμερα το φταίξιμο για το πρωτοφανές φιάσκο στον κ. Θεοχάρη. Την αποκλειστική ευθύνη έχει ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης και το «επιτελικό κράτος» του που μας επιστρέφει στις χειρότερες μέρες της ρεμούλας, της τσαπατσουλιάς, της κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος. Του διεθνούς διασυρμού τελικά της χώρας μας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ